Inici Inscripcions Lligues Universitàries 2020-2021

S'inicia el període d'inscripció de les Lligues Universitàries del curs 2020-2021. Durant les setmanes vinents, es durà a terme la pretemporada dels equips participants.

En primer lloc, l'activitat esportiva començarà amb una pretemporada que durarà 6 setmanes, amb l'objectiu de donar estabilitat als grups participants. Aquests podran dur a terme entrenaments durant una hora setmanal, sempre amb prèvia confirmació de la reserva, que hauran fet durant el procés d'inscripció.

Els equips participants, un cop feta la seva inscripció i pagament, hauran de llegir la normativa i omplir els documents de declaració responsable que trobaran a la secció Documents 20-21/COVID 19.

Les Lligues Universitàries del curs 2020-2021 estan sotmeses a les mesures de seguretat i les normes establertes a causa de l'actual situació sanitària a Barcelona, dins del marc esportiu d'esports d'equip.

INSCRICPIÓ: https://lliguesuniversitaries.cat/competicions