COMENÇA UN NOU CURS A LES LLIGUES.

Comença un nou curs a les LLIGUES UNIVERSITARIES i ja estan obertes, des de fa dies, les inscripcions i fins el 20 d´octubre de 2019.

LLIGUES UNIVERSITARIES CURS 2019-20

Enguany s´implementa un nou sistema d´inscripció, amb pagament directe i moltes novetats a la web, per poder fer el seguiment dels equips amb millor FAIR PLAY, els màxims anotadors i
 els jugadors MVP de cada partit, així com els calendaris i classificacions de cada grup.

L´oferta competitiva d´aquest curs es la següent i a la web trobaràs a la pestanya INSCRIU-TE tota la informació per poder tramitar la inscripció del teu equip.

TARIFA ÚNICA PER EQUIP

800 € /  Curs complert

500 € / Semestre

Aquest preu inclou:

•       Equipació per a 12 jugadors (2 samarretes i un pantaló, en el cas del bàsquet 1 samarreta reversible)
  •       Activitat reconeguda com a crèdits ECTS optatius (s´ha de gestionar al Servei d´Esports de cada Universitat o Centre)
  •     Gran PREMI FINAL de 1.500 euros* que s´atorgarà en aquells esports on hi hagi un mínim de 8 equips inscrits en ambdós semestres, i només podran optar al mateix els equips que hagin satisfet la quota corresponent als dos semestres del curs.

* Val de 1500 euros en l´agencia de viatges de El Corte Inglés

Les inscripcions finalitzen el 20 d´octubre de 2019. Una vegada estigui tancada es confeccionaran els calendaris i sortiran publicats a la web www.lliguesuniversitaries.cat.

Tots els grups estaran formats entre 6 i 8 equips, per garantir un mínim de set partits. En el cas que siguin 7 equips per grup es donarà la possibilitat de jugar un amistós de forma gratuïta a cada equip del grup, (sempre que es faci la reserva en forma i temps). Si el grup es de 6 equips es farà una primera ronda i desprès es partirà el grup entre els tres primes i del quart a sisè un altre grup. Faran una segona volta i el primer del grup dels guanyadors es classificarà per la Champions o Fase Final.

Considerem que amb grups de 5 o menys equips no es farà competició i es retornaran els diners de la reserva.

Només has de registrar-te i començar.