LLIGUES BÀSQUET I VOLEI
1.179
LLIGUES BÀSQUET I VOLEI
Les lligues de bàsquet i volei ja estan en marxa al Poliesportiu UPC
RESUM SEGONA JORNADA
1.027
RESUM SEGONA JORNADA
FUTBOL 7
RESUM PRIMERA JORNADA
RESUM PRIMERA JORNADA
RESUM DE LA PRIMERA JORNADA DE FUTBOL 7 A ESPORTS UB
ÚLTIMS DIES PER APUNTAR-TE
ÚLTIMS DIES PER APUNTAR-TE
El proper diumenge 20 d´octubre finalitzen les inscripcions a les Lligues Universitàries.
COMENÇA UN NOU CURS A LES LLIGUES.
1.255
COMENÇA UN NOU CURS A LES LLIGUES.
Comença un nou curs a les LLIGUES UNIVERSITARIES i ja estan obertes, des de fa dies, les inscripcions i fins el 20 d´octubre de 2019.
Finals Lligues Universitàries de Barcelona
1.824
Finals Lligues Universitàries de Barcelona
Coneix ara els guanyadors i guanyadores de les diferents modalitats esportives
L'ESPORT UNIVERSITARI ÉS FONAMENTAL PER AL DESENVOLUPAMENT DELS ESTUDIANTS I ELS ESPORTISTES
1.359
Viu a Grand Bourg, és estudiant de Comunicació a la Universitat Nacional de General Sarmiento (UNGS) i juga a bàsquet al Club Unió Florida. Va jugar el Mundial U19 2013, va ser campiona en els Sud-americans a Miramar 2016 i va estar a Taipei 2017. Aquest any viatjarà a Napoli representant a Argentina. Coneixem a Emilia García León.
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
1.253
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
41a Cursa El Corte Inglés
1.026
41a Cursa El Corte Inglés
La Cursa de El Corte Inglés és, sens dubte, una de les proves atlètiques que més ha contribuït a la popularització de l’esport a la ciutat de Barcelona: es tracta de la prova popular per excel·lència que a cada edició mou milers de participants per córrer.