Finals Lligues Universitàries de Barcelona
1.265
Finals Lligues Universitàries de Barcelona
Coneix ara els guanyadors i guanyadores de les diferents modalitats esportives
L'ESPORT UNIVERSITARI ÉS FONAMENTAL PER AL DESENVOLUPAMENT DELS ESTUDIANTS I ELS ESPORTISTES
1.004
Viu a Grand Bourg, és estudiant de Comunicació a la Universitat Nacional de General Sarmiento (UNGS) i juga a bàsquet al Club Unió Florida. Va jugar el Mundial U19 2013, va ser campiona en els Sud-americans a Miramar 2016 i va estar a Taipei 2017. Aquest any viatjarà a Napoli representant a Argentina. Coneixem a Emilia García León.
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
41a Cursa El Corte Inglés
41a Cursa El Corte Inglés
La Cursa de El Corte Inglés és, sens dubte, una de les proves atlètiques que més ha contribuït a la popularització de l’esport a la ciutat de Barcelona: es tracta de la prova popular per excel·lència que a cada edició mou milers de participants per córrer.
Dates pels partits ajornats de la primera volta
Dates pels partits ajornats de la primera volta
La primera volta de la competició universitària ha acabat. Tanmateix, queden pendents dues jornades per disputar dels grups de Futbol 7 dels divendres
Segon semestre de competició
Segon semestre de competició
Coneix les dates més importants de la 2a volta de la competició
Obertes les inscripcions a les Lligues Universitàries temporada 2018-19
1.170
Obertes les inscripcions a les Lligues Universitàries temporada 2018-19
FORMA PART DE LES LLIGUES UNIVERSITÀRIES, T’HI ESPEREM!
Les Lligues Universitàries de Barcelona s'acomiaden!
REVIU ELS MILLORS MOMENTS DE LA TEMPORADA 2017-18