RESUM SEGONA JORNADA
ÚLTIMS DIES PER APUNTAR-TE
253
ÚLTIMS DIES PER APUNTAR-TE
El proper diumenge 20 d´octubre finalitzen les inscripcions a les Lligues Universitàries.
COMENÇA UN NOU CURS A LES LLIGUES.
832
COMENÇA UN NOU CURS A LES LLIGUES.
Comença un nou curs a les LLIGUES UNIVERSITARIES i ja estan obertes, des de fa dies, les inscripcions i fins el 20 d´octubre de 2019.
Finals Lligues Universitàries de Barcelona
Finals Lligues Universitàries de Barcelona
Coneix ara els guanyadors i guanyadores de les diferents modalitats esportives
L'ESPORT UNIVERSITARI ÉS FONAMENTAL PER AL DESENVOLUPAMENT DELS ESTUDIANTS I ELS ESPORTISTES
795
Viu a Grand Bourg, és estudiant de Comunicació a la Universitat Nacional de General Sarmiento (UNGS) i juga a bàsquet al Club Unió Florida. Va jugar el Mundial U19 2013, va ser campiona en els Sud-americans a Miramar 2016 i va estar a Taipei 2017. Aquest any viatjarà a Napoli representant a Argentina. Coneixem a Emilia García León.
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
744
Horaris Finals i Semfinals Temporada 2018-19
41a Cursa El Corte Inglés
478
41a Cursa El Corte Inglés
La Cursa de El Corte Inglés és, sens dubte, una de les proves atlètiques que més ha contribuït a la popularització de l’esport a la ciutat de Barcelona: es tracta de la prova popular per excel·lència que a cada edició mou milers de participants per córrer.
Dates pels partits ajornats de la primera volta
495
Dates pels partits ajornats de la primera volta
La primera volta de la competició universitària ha acabat. Tanmateix, queden pendents dues jornades per disputar dels grups de Futbol 7 dels divendres