dissabte
23 de juny de 2018
Afegir a favorits Contacta amb nosaltres
LES LLIGUES UNIVERSITÀRIES AMB EL DIA MUNDIAL PER A L’ELIMINACIÓ VIOLÈNCIA GÈNERE ENVERS LES DONES
Les Lligues s'adhereixen al Manifest 2017 contra la violència de gènere al món de l'esport
dimarts, 21 de novembre de 2017
119 lectures

El dissabte 25 de novembre, amb motiu del Dia Mundial per a l’eliminació violència gènere envers les dones, es durà a terme el Manifest 2017 del món de l’esport.

Un any més, des de la Secretaria General de l’Esport, s’ha posat en marxa l’adhesió al Manifest Institucional i Les Lligues Universitàries de Barcelona han aprofitat la ocasió per adherir-se a aquest i sumar-se així, a la sensibilització dels joves esportistes que integren les lligues així com per fer ressò en el món de l’esport català i d’arreu.

Creiem fermament en la sensibilització de la societat per lluitar de manera conjunta i contundent contra la violència masclista i eradicar-la.